STEM освіта - шлях до наукового пізнання світу
Організаторами позакласних заходів під час тижня природничих дисциплін були учителі: фізики Войтенко Н.М., біології та географії Кучер Г.П. Кожного дня, впродовж тижня учні школи залучалися до цікавої, пізнавальної та активної позаурочної роботи.
Конференція "Вода та її властивості. Значення води в природі". До участі в якій учні 7 та 8 класі готували виступи та запитання про властивості води її значення для існування живих організмів на Землі. переглянули і обговорили відеоролик "Вода. Життя на Землі", мультфільм "Краплина води" та презентацію "Вода: Фізичні і хімічні властивості". Але найбільшу цікавість викликоло обговорення питання "Унікальні властивості води". Активними доповідачами під час конференції були учениці 7 класу Гуменюк Даша, Мартощук Катя, Бездітна Майя та учениця 8 класу Тисячна Ірина.
Результати проекту з фізики "Унікальні фізичні властивості води" , Унікальні фізичні властивості води., Унікальні фізичні властивості води,
Результати проекту "Унікальні фізичні властивості води",
Обговоренням "Потреба в природничих знаннях сьогодні", в якому взяли участь учні 8 класу, було охоплено питання повсякденного життя людини, зокрема: садівництво, виноградарство, городництво, квітникарство, ведення особистого селянського господарства та розвиток науки в цих галузях. Діти звернули увагу на потребу предметних знань з хімії, біології та фізики. Найактивнішими були Лігатор Олексій та Тисячна Ірина.
Гра "Зоряна година" на знання закономірностей природи була проведена між учнями 5 і 6 класів.
Під час роботи над проєктом "Знай.Люби.Бережи!" учні 6 класу звернули увагу оточуючих на потребу в збереженні природи. Висвітлили і обговорили цікаві факти про рослини і тварини нашого краю.
В рамках Дня доброти була проведена інформаційна п'ятихвилинка "Цікаві факти про тварин".
Перегляд відеороликів "Наукові чудеса. Фізика" наблизив учнів до розкритття суті вислову: "Якщо не вивчати фізику - твоє життя буде наповнене чудесами і магією". Обговорення дослідів, які спостерігалися в Вінницькому музеї науки.
У розгадуванні ребусів, кросвордів і вікторин з біології та фізики найактивнішими були ученці 7 класу Гуменюк Даша, Мартощук Катя і Бездітна Майя.
Цікаву назву має вид роботи, коли обговорювалася цікава інформація з життя відомих вчених, відкриття багатьох законів ( випадковість чи цілеспрямована багаторічна праця) - сторітелінг. До таких інформаційних п'ятихвилинок готувалися учні і вчителі предметники. Обговорили питання : - зварювання рослинних клітин для виведення нових видів рослин; - життя і діяльність Ніколо Тесла, Івана Пулюя та Бориса Патона; - відкриття періодичної системи хімічних елементів та багатьох її складових; - зміни в світовому океані.
Гра "Знавці фізики". Змагання відбувалося між учнями 8 та 9 класів. Гра включала в себе знання предмету, швидкість мислення, уміння аналізувати інформацію та розв'язувати прості логічні задачі. Перемогу здобули учні 8 класу, які отримали вирішальні бали за домашнє завдання (підготувати "фізичні фокуси")
Перегляд відеофільму "Мій рідний край, моя земля" та обговорення з 9 класниками проблем екології нашого краю
Цікаві досліди для молодшої школи. Діти ознайомилися з принципом проведення простих дослідів та провели їх вдома з батьками. Для підтвердження принесли "величезну купу" позитивних емоцій.