Чому в нас часом болять зуби.
Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Розпочинається вона з вітання. Вітання і щирі побажання від друзів і вчителя створюють спокійний і розважливий настрій для наступного етапу.
Щоденні новини допомагають дітям тренувати навчальні навички, розвивати соціальні навички. Учні діляться своїми фенологічними спостереженнями.
Обмін інформацією. Перегляд фото з красивими усмішками є стимулом для учнів і собі мати такі ж. Але діти розуміють, що не кожна людина має такі красиві усмішки. Чому? Це пояснює відеоролик "Чому в нас часом болять зуби?"
Для більшого розуміння вивченого відбувається читання і обговорення вірша "Як у нашої Люби розболілися зуби..." Учні розуміють і висловлюють свої думки з приводу причин виникнення хвороб зубів. Закріплюють розуміння вивченого, використовуючи лего - пошук істинних і хибних висловлювань. з'ясовують, що процес руйнування зубів називають - карієсом.
Наступний етап - об'єднання у пари і вибір продуктів: 1- корисних для зубів, 2- шкідливих. Учні роблять висновок: які продукти шкодять зубам, а які є корисними для них.
?
Працюємо в зошитах. Даємо відповідь на запитання: "Чому в нас часом болять зуби?" Обговорюємо записані відповіді.
Втома- -не найкращий помічник під час навчального процесу. Руханка - надасть дітям сил і енергії активно працювати протягом усього уроку.
Працюємо з відеопрезентацією. відгадуємо загадки про зуби. Далі відбувається знайомство з ротовою порожниною на основі відео. Учні обговорюють значення кожного зуба і необхідність їх якісного чищення.
За допомогою досліду з мушлею учні з'ясовують чому руйнується емаль зубів.
Закріплюють вивчене виконанням завдань у зошиті та обговоренням вивченого. Оцінюють свою роботу на уроці.
- Дистанційне навчання
-
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Статут закладу
- Ліцензії на впровадження освітньої діяльності
- Структура органів управління
- Кадровий склад учителів
- Програми, що реалізуються в закладі
- Освітня програма
- Територія обслуговування, закріплена за закладом
- Матеріально - технічне забезпечення
- Фактична кількість учнів
- Наявність вакантних посад
- Результати моніторингу якості освіти
- Річний звіт про діяльність закладу
- Правила прийому
- Навчання осіб з особливими освітніми потребами.
- Мова освітнього процесу
- Додаткові освітні послуги
- Зарахування учнів
- Правила для учнів
- Протидія булінгу
- Використання позабюджетних коштів
- Рішення педагогічної ради
- Успіхи учнів
- Корисна інформація
- Педагогічний колектив
- Скальська гімназія у датах і фактах
- Історія села
- Слова вдячності
- Виховна робота
- Превентивна робота
- Академічна доброчесність
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
- Випускникам
- Електронні щоденники і журнали
- Сторінка соціального педагога
- Накази з основної діяльності
- Творчі звіти вчителів, що атестуються
- Курсова перепідготовка